Det var mycket länge sen jag var så här nära gråten!

Hela dan har gått åt helvete sen jag vaknade i morse, denna dag skulle aldrig ha börjat! De börjar med att ja mår jätte illa så ja knappt tar mig till skolan, när jag väl är där så är det inga lärare där...vi börjar 8.35 men började typ 9 ist...! Sen så ska vi ha teknik och självklart får ja en allergisk reaktion då ja inte tog allergitabletter i morse! Till lunch är det kall spagetti med stark köttfärs...sen på planeringen får klassen INGET gjort och bara slamsar! Sen ringde jag hem till mamma för jag mådde inte bra alls, letade upp en lärare och åkte sedan hem...

Sen låg jag på sängen till 16 innan jag tog mig ut till stallet och när jag håller på att skotta sista boxen så hör jag hur mobilen rasar i backen, är först inte så brydd men när jag tar upp den så är HELA skärmen sprucken...vart besviken på mig själv för att ja var oansvarig å lämna den där uppe! Sen tar vi in alla hästar och skrittar dom en sväng efter middagen och när jag är på väg ut till stallet så kollar jag Insta och ser att min kompis ponny har brutit benet! Så ja försökte få tag i storasyrran länge men lyckades inte förrens nyss! Sen ringer en tjej från klassen å ba "din BFF sa att jag skulle säga till dig att han hade slagit vad med en kompis om att inte snakka med dig tills på fre" jaja...de kan ju inte bli värre...
Kommer hem och kollar igenom papperna på Iphonen och inser att den har ingen försäkring...ringer flera samtal till morfar i panik och diskuterar, kom fram till att jag ska åka in med den imorgon och försöka få en bra deal! Nu måste jag plugga resten av natten inför Nationella i SO imr...grattis Elvira din turdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0