Gissa tårtan:)

Jag var typ jätteledsen hela dagen idag, ingen aning om why...eller jo! Igår pratade jag med min bästa kompis och helt random så sa han "Elvira, om du kommer in på Strömsholm så kommer du och jag aldrig mer ses..." Blev fasen asledsen idag när ja kom och tänka på allt och fick ingen lust att flytta...jag vet inte, kändes som om världen skulle rasa! Min BFF är jätteviktig för mig, han är den jag alltid och ringa och han som alltid ställer upp och aldrig sviker, jag har svikit han någon gång och ja försöker fixa de å rätta allt....han e mitt allt typ, får mig alltid på bra humör fixar min vardag! De är de bara några få till som gör men han är spec<3

Joel vilar idag, hovslagaren kommer och hans tjej (frisör) ska klippa och färga mitt hår!
Jusste när jag ändå kommer ihåg de, vi bakade tårta på HKK'n idag...gissa vilken min grupp gjorde:)


Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

Om ni är BFF så tror jag inte att en flytt kommer skilja er åt :)

2013-04-13 @ 16:37:57
URL: http://norabaath.blogg.se
Postat av: Johanna

Gottigt ^^
˘
Checka min blogg!

2013-04-13 @ 18:56:21
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0