Hej alla:)

Början på nya jag, jag orkar inte längre bry mig om någon! Så om en lärare eller någon säger något som jag upplever som taskigt så ska ja bara låta de blåsa förbi som att inget har hänt, ja menar om jag skulle anmäla dom eller nå så skulle jag få multidåliga betyg och behöva gå om nian och shit! Inte oke...läste i tidningen för någon dag sen att det är många elever som blir mobbade på ett eller annat sätt av lärarna men bara tiger, jag förstår dom jag vet hur de e!

Till något helt annat så har jag börjat trava lite på Wolfie igår och han funkar kalasbra! Idag ska Joel gå dressyr så Wolfie blir lite efter...men de får han ta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0