Hejsan

Dagen idag har varit lugn, umgåtts med min BFF och hans kompis, schysta killar det där! Vi rände runt lite innan dom skulle på hockeymatchen så ja följde dom dit innan jag drog på Max och åt, sen tillbaka in på stan och köpte nässpray och kollade hockeyn på storbilds tv!

Självklart förlorade Luleå bara för att, så ja satt och skrek hemma i soffan att jag minsann skulle visa hur man spelade hockey...drygt! När ja var liten så ville jag så gärna bli Luleås målis och när ja sa de på dagis då sa alla "tjejer kan int spela hockey" så det blev väl bara så att ja inte började, synd för jag ÄLSKAR DET!! :D

Nu taggar jag och Jojjo om till Vännäs;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0