Som ni alla kanske inte vet så är de över:/

Gårdagen var förbannat lång, somnade hos mamma eftersom ja gjorde slut med killen kvällen innan....så ja behövde lite stöd! På morgonen släpade jag mig upp och gick te skolan å gjorde nationella....de gick åt fanders, kunde inte koncentrera mig alls! Red inte alls!

Idag så lämnade jag in på Iphonen på lagning av skärmen, det kommer ta upp till 4-6 veckor:( Känns konstigt menmen nångång ska man juu....
Red Joel till "travbanan" idag och jobbade i galoppen, underlaget var inte på topp så jag galopperade 2 varv för att inte slita på senorna! Det funkade superbra, sen red jag hem och började med Vargen:) Red lite på banan han funka super, imponerad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0