You are my light in the dark You are the beating in my heart But that is not enough Will I ever be by your side?

Har inte hunnit uppdatera så mycket som senaste dagarna, som sagt i fredags åkre jag till Piteå och red Sky! Vi red ut en runda och hon var superfin men lite pigg och studsig spec i galoppen :) I lördags hade vi utsläpp så vi släppte ut och mockade på morgonen innan li åkte till Luleå en sväng och handla sen tbx till Elina och äta innan vi åkte till stallet igen för att Elina skulle hoppa. 
På söndagen åkte jag hem relarivt tidigt (försökte blogga på bussen men appen vela int), så jag åkte hem och red bomarbete på Vargen och Joel! Vargen va hur pigg som helst, måste byta bett till nästa gång och slänga på en martingal! Joel var fin, avslutade några språng på 1m! Sen hoppade jag Tini lite, superfin för att vara han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0