Då börjar de hända grejer

Känns som denna dagen har varit hur seg som hällst, men snart drar de av hemmåt. Vill bara ha denna skiten överstökad så ja kan börja må bättre. Taggad som fasen inför Umeå, få åka och visa min prins och samtidigt vara i en av mina favoritstäder med tjejer som jag älskar, KLASS! Mamma har lovat mig en ny tröja, vilket behövs!
 
LÅTTIPSET (inte allas smak)
Perfekt att lyssna på om man har bra bas (annars nästan ingen idé) samt att man ska åka bil/epa eller något som går typ hyfsat fort:)

Kommentarer
Postat av: Julia och Johanna

Nu har vi startat upp våran blogg ponnytokar.blogg.se, en blogg som vi slutade med i början av 2012. Nu hoppas vi på att den ska bli större och bättre! Tycker att just Du ska ta dig en titt!
KRAM PONNYTOKAR!

2013-02-21 @ 18:54:31
URL: http://ponnytokar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0