Jag lever, eller ja nästan i alla fall

Jag har varit sjuk under en längre tid, mått illa, ätit o sen spytt osv. Tränade ju både Joel och Chicko i lördags och på söndag morgon så sa min kropp STOPP, ja spydde en gång och mådde illa konstant, låg på soffan och tänkte FAN, FAN ,FAN VARFÖR NU....men så var de. Klockan tio mådde ja fortfarande sämst men jag SKULLE till träningen, de fanns inge nej eller kanske jag skulle dit de bara var så! Men i sista stund fick jag hejda mig och säga att nej de går inte.
 
Var hemma från skolan Måndag och Tisdag samt gick hem 30 min tidigt på Onsdagen. Så idag var första heldagen för mig, började på en linnesklänning i syslöjden som kommer vara klar om 1-2 lektioner (brukar vara snabb) vilket känns bra! hade tänkt göra den snygg men enkel, inget slarv. På lunchen ringde jag mamma och bad henne ringa några samtal bla. till vårdcentralen och boka tid, fick den idag klockan 15.15 så jag fick ta 5 rör med blodprov och ett urinprov bara för att vara på den säkra sidan. Fick svar på urinprovet efter bara 30 min och fick reda på vad jag hade. Men vi ska ändå kolla blodproven för att vara på den säkra sidan. Jag fick penicillin utskriven samt en magmedicin som jag ska ta tills dom är slut! Sen får vi se. Mamma skulle ringa några andra samtal i morgon om mig (igen) ofcourse! 

Kommentarer
Postat av: EVELINE

'Ååh, gumman.. Känner igen mig (nästan).. Som de tidigare du skrev om att du hellre skulle ta dig en tur på dina fina fyrbenta.. Finns om du vill prata ♥

2013-02-14 @ 20:22:15
URL: http://brkryttare.blogg.se
Postat av: Felicia .

Vad jobbigt att vara sjuk! :( Tog också blodprov för inte så länge sen. ^^

2013-02-14 @ 20:45:04
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygg bild:)

2013-02-15 @ 23:30:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0