Presentation av Joel

Joel är en irländsk sportponny på 7 år som jag red för första gången i mars/april förra året och jag har ägt honom sen slutet på Juni. Han var väl mer eller mindre ett spontanköp, jag vela ha en färdigutbildad ponny som de bara hade varit att rida ihop sig med och ha kul med, men jag provred några och efter att ha ridit några så sa ja till mamma "Ring upp Jeanette och säg att vi ska ha Joel" så kind of ett spontanköp.
Ångrar inte att jag köpte han men de hade vart skönt med en färdigutbildad =) 
Vi tränar regelbundet för både hopp och dressyrtränare. Målet med i åt är att kanske komma ut på några lokala LC:1 i dressyrer och LB hoppnig.
(Paulina Molander och Joel på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0