Ännu en dag hemma, städa eller rida...hmm

Är fortfarande sjuk men jag klagar inte för de (säger vi), i vilket fall som helst så kan vi låssas som att jag varken klagar eller har problem, perfect prinsess life! Kan man köpa ett sådant liv någonstans?

Joel har fått vila alldeles för mycket och börjar se ut som en tunna så han MÅSTE röra på sig idag! Får väl ta den orken jag har och göra mitt bästa med den, blir att debutera LB i Kiruna om två veckor...får se hur han sköter de. LD känns för enkelt dessutom måste vi vara redo när championatet börjar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloglovinbyte? :)

2013-03-28 @ 21:35:40
Postat av: Melissa

Bloglovinbyte? :)

2013-03-28 @ 21:36:09
URL: http://melissabudak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0