Kallt och varmt-.-

Jag tycker inte att jag har något att skriva om! Jag menar okey, hade jag vart utomlands och satt mig meden kall drink i handen och skrivit om hur jävla bra jag hade de hade de vart mycket roligare! Men istället så ligger man hemma i sängen med 40 graders feber och de ända man vill ha är sommar! Eller ja iallafall vår! På Strömsholm var de vårigare, lera under skorna och gräs lite här och var...vi har fasen -25 vissa dagar! Jag börjar bli otroligt less på att bo här, visst vintern är mysig i två månader men sen får de fasen vara sommar! Till råga på allt så ska pojkvännen till Turkiet i slutet av sommaren och gissa vem som ska vara kvar hemma i kalla norrbotten? Jo jag.... Jag får följa med men jag vill inte, tycker de är otroligt onödig sak att slösa pengarna på! Kan väl ha mitt eget utomlands här hemma med isbana i den uppblåsbara poolen och dunjacka i solstolen och kolla på snöstromen? Visst låter det MYCKET trevligare? Nej men ärligt Joel behöver nya grejer och jag har begränsat med pengar då jag betatar all sådan utrustning själv! De regnar inte pengar...ännu;) 
 
Så nu har jag beklagat mig över hur dåligt är....nu ska jag väl fortsätta? Jag var ju ner till Strömsholm och gjorde ridprovet...
Okey...De kanske ser bra ut, men de kändes som dom värsta ritterna i mitt liv! Dock så tar ju både ridlararna och jag själv hänsyn till att vi aldrig sett hästarna förr och inte ridit på dom! Andra hästen var dock mjukare än den första och det kändes SÅHÄR mycket bättre! är inte riktigt nöjd! Kändes som att jag hade kunnat göra det MYCKET bättre! Saknade dock Chicory jätte mycket, han som är så himla fin och bara gör som man vill, han är nog bland de mest lättridna jag har suttit på även om han är lite svår (ännu) att jobba i "form"! Men tillbaka till saken...elevhemmen såg verkligen mysiga ut, lätt att jag skulle kunna bo på någon av plugghästarna :D Det ända dåliga är ju att man inte får ha pojkvännen där efter 22 (förståeligt) men han får väl flytta in någon annanstans! Sånt går alltid att lösa!
Som avslut bjuder jag på en charmig Chickan;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0