Never as it seems..

Jag berättade saker till dig, jag förlitade mig på dig, du är ju snäll men de var fel! Så jävla fel, du sviker mig gång på gång och de är aldrig någon skillnad! Jag ville inta ha de såhär men de värker i bröstet och gråten är nära! Jag har saknat dig hur mkt som helst och inte velat flytta! Men jag inser ju nu att du lever på sånt och de har spårat!

Lärde mig den hårda vägen att hålla inne, men jag släppte efter för dig. Rev min så stadiga mur, men det var fel...firewall goes up!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Önskar jag kunde skydda dig från alt ont och all hjärtesorg men det kan jag inte. Bygg inte murar... De som gör som hn har ofta väldigt dåligt självförtroende.. Jag älskar dig mest.. Stå på dig ..

2013-03-22 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0