Vad ska jag skriva?

Jag har INGENTING att skriva om, jag har inte ens en ponny längre.....mamma sickade mig te mormor för att få några läxor gjorda och de har de blivit oxå. Jg har ingen lust att blogga längre, jag vet inte ens om jag vill fortsätta? Är de värt de? Hur förändrar de mitt liv? De är ju bara onödiga rader som jag och några få till läser, vad e meningen med de...och detta är också fullkomligt meningslöst! 
"Du har väl en ponny" Jaja men att ha en och att ha en normal som går att rida på är TVÅ skilda saker, ellerhur...
Jag har alltid sagt att travarna är dom snällaste och mest väluppfostrede hästarna jag någonsin sett och jag fick rätt.....igen! För övrigt är Santini och Vargen superfina men vi ska inte ens prata om dom andra två, får se hur de blir!

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv; Jag följer dig nu! Skriv gärna vilket nummer du blev :D

2013-03-31 @ 19:18:07
URL: http://melissabudak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin Toppryttare
RSS 2.0